sobota, 14 czerwca 2014

Zakupy

Patrishia
Dojechałyśmy do wielkiej galerii.Zapowiada się fajne popołudnie.


Sama się dziwię że z własnej woli przyjechałam do galerii handlowej.I bardzo mi się to podoba.Sel mierzyła każdą sukienkę,lecz moją uwagę przykuła tylko jedna.I to na dodatek różowa.
-Kupuj.Powiedziała.
-Tak myślisz?Moim zdaniem jest za krotka
-No co ty? Jest w sam raz.Przecież jak nie teraz to kiedy taką założysz?Kupuj bez gadania
-No ok, wrazie czego będzie leżeć w szafie
Po jakiś 6szejsciu godzinach udanych zakupów wróciliśmy do domu.Od razu rzuciłyśmy się na łużko.
-Idę wziąć kąpiel.Powiedziała moja współlokatorka i opuściła nasz pokój.Ja postanowiłam przymierzyć moją nową sukienkę.Kiedy już miałam zapinać zamek do końca ktoś pociągnął za klamkę.O szlak nie zamknęłam drzwi.Chciałam dopiąć sukienkę ale zamek się wciął.Było już za późno.Do pokoju wszedł Eddie.A ja obróciłam się plecami do drzwi
-Czego chcesz?Selena poszła się kąpać.Prawie że kszyknełam
-Wow...Nie wiem jak sprzodu,ale z tyłu wyglądasz bosko.Powiedział i zaczoł podchodzic bliżej mnie
-Eddie ku**a idź sobie.
-Jeśli chcesz żebym sobie poszedł,to powiedz mi to prosto w oczy
-Nie mogę
-Czemu?
-Bo zamek mi się wciął.Powiedziałam na co chłopak wybuchł śmiechem.
-Nie śmiej się to jest straszne.
-Daj to ci pomogę
-Oszalałeś,oprócz stanika nie mam nic na sobie.
-I co z tego.Nie raz cię tak widziałem
-Ale w tedy była inna sytułacja
-Bo?
-Bo wtedy byliśmy parą
-Nadal tak może być
-Oszalałeś...Chodzisz z Seleną
-W każdej chwili to się może zmienić.Wystarczy jedno twoje słowo.Powiedział i objął mnie od tyłu
-Eddie idż proszę.Powiedziałam ze łzami w oczach,chłopak chyba to wyczuł.Bo powiedział mi jeszcze na ucho
-Co kol wiek by się stało.Pamiętaj że moje serce należy tylko i wyłącznie dla ciebie.Wystarczy jedno twojesłowo.Po czym pocałował mnie w policzek.I wyszedł a ja zaczęłam płakać jak małe dziecko.
A co jeśli ja go nadal kocham?Nie to nie możliwe


Wiem że rozdział miał być dopiero za 3 Komcie,ale ja kocham pisać więc next będzie jutro <3


3 komentarze:

  1. Boze jak eddie moze chodzic z selena nie lubie jej ale po co on z nia chodzi jak kocha pat to jest dziwne heh kiedy next

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak on mógł zroboc to pat przecierz on ja kocha i zawsze bedzie kochac kiedy oni bew znot razem? Peddie forever♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń